У Дніпрі 6-річний хлопчик отруївся пігулками, дитину рятують лікарі

2 хвилини
5,2 т.
У Дніпрі 6-річний хлопчик отруївся пігулками, дитину рятують лікарі

У Дніпрі 6-річний хлопчик отруївся пігулками та потрапив до лікарні. Госпіталізувати постраждалого допомагали патрульні поліцейські. НП сталася у понеділок, 13 грудня, близько опівночі.

Як повідомили у пресслужбі патрульної поліції Дніпропетровської області, поліцейські перед залізничним переїздом у Самарському районі побачили, як із таксі вийшла жінка з маленьким хлопчиком. Зазначається, що малюк не міг самостійно стояти, було видно, що він погано почувається.

Жінка пояснила поліцейським, що вона вийшла до магазину, а її 6-річний син разом із своїм молодшим братом залишилися вдома самі. Коли вона повернулася додому, то побачила, що старшому хлопцеві стало погано. Молодший же розповів мамі, що у його брата боліло горло, і він проковтнув пігулки, які знайшов у домашній аптечці.

Відео дня

Мати викликала таксі, щоб відвезти дитину до лікарні. Проте патрульні допомогли жінці дуже швидко доставити постраждалу хлопчику до медустанови, де її оглянув лікар. Попередньо медики встановили діагноз – отруєння невідомою речовиною.

На місце НП для з'ясування всіх обставин події копи також спричинили слідчо-оперативну групу.

У дитини боліло горло

Щоб уберегти дитину від отруєння медикаментами у Міністерстві охорони здоров'я, рекомендують:

  • Не називати пігулки при дітях "цукерками", щоб у них не сформувалася хибна уява про ліки;

  • Зберігайте медикаменти у недоступному для дітей місці.

  • По можливості слід вибирати медикаменти, упаковка яких ускладнює відкриття цих ліків дітьми.

  • Якщо ви зібралися прийняти медикаменти, але раптом щось відволікало – заберіть ці ліки з собою, щоб дитина випадково не потягла його в рот.

При підозрі, що дитина проковтнула таблетки під час вашої відсутності, але в цьому ви точно не впевнені, – доставте дитину в стаціонар для огляду фахівця.

У домашніх умовах, щоб допомогти людині при отруєнні, потрібно визначити наявність пульсу, дихання та свідомості. Перегляд не повинен перевищувати 10 – 15 секунд. За відсутності пульсу чи дихання слід негайно приступити до непрямого масажу серця. Одночасно з оглядом слід покликати допомогу та викликати бригаду екстреної допомоги – зателефонувати 103.

Як повідомляв OBOZREVATEL, у ніч на 30 листопада до дитячої лікарні Кременчука Полтавської області було екстрено доставлено 4-річну дитину у вкрай тяжкому стані. Малюк під час гри випив велику кількість пігулок із батьківської аптечки.

Нагадаємо, на початку листопада маленька дівчинка у Луцьку померла після того, як поїла каштани.