На Полтавщині 8-річна дівчинка потрапила до реанімації через отруєння пігулками

1 хвилина
6,2 т.
На Полтавщині 8-річна дівчинка потрапила до реанімації через отруєння пігулками

У Полтавській області в місті Кременчук 8-річна дівчинка отруїлася пігулками. Дитину госпіталізували до реанімації.

Інцидент стався у вівторок, 30 листопада, повідомляють місцеві видання "Кременчуцька газета" та "Телеграф", посилаючись на дані служби оперконтролю мерії.

Медики поставили дівчинці діагноз: підозра на гостре отруєння медичним препаратом для лікування артеріальної гіпертензії.

Її стан оцінюється як середньої тяжкості. За даними ЗМІ, дитина випила 2 пігулки.

Щоб вберегти дитину від отруєння медикаментами, у Міністерстві охорони здоров'я рекомендують:

Відео дня
  • Не називати пігулки при дітях "цукерками", щоб у них не сформувалася хибна уява про ліки;

  • Зберігайте медикаменти у недоступних для дітей місцях.

  • За можливості варто обирати медикаменти, упаковка яких ускладнює відкриття цих ліків дітьми.

  • Якщо ви зібралися випити медикаменти, але раптом щось вас відволікло – заберіть ці ліки з собою, щоб дитина випадково не потягнула їх до рота.

У разі підозри, що дитина проковтнула пігулки за вашої відсутності, але в цьому ви точно не впевнені – доправте дитину до стаціонару для огляду спеціаліста.

У домашніх умовах, щоб допомогти людині під час отруєння, потрібно визначити наявність пульсу, дихання та свідомості. Огляд не повинен перевищувати 10-15 секунд. У разі відсутності пульсу або дихання, потрібно негайно розпочати непрямий масаж серця. Одночасно з оглядом необхідно покликати допомогу і викликати бригаду екстреної допомоги допомоги – зателефонувати 103.

Як повідомляв OBOZREVATEL, у ніч на 30 листопада до дитячої лікарні Кременчука Полтавської області було екстрено доправлено 4-річну дитину у вкрай тяжкому стані. Малюк під час гри випив велику кількість таблеток із батьківської аптечки.

Нагадаємо, на початку листопада маленька дівчинка у Луцьку померла після того, як поїла каштани.